12 Kasım 2012 Pazartesi

Onlar İnsan Değil !

Hangi milletin vekilisin sen ?

Bu cümle, bir bdp li vekilden yumruk yiyen polisin verdiği tepki.

Bu arada Erdoğan'a hak verdim.

Grev aldatmacadır, şantajdır, blöftür dedi.
Biz sağlık problemleriyle ilgileniriz, ölmek istiyorlarsa kendi seçimidir dedi.

Helal olsun !

Bence çok haklı.

Hatalarını eleştirdiğmiz kadar, doğrularınıda savunmalıyız.
Her saniye muhalefet olacak kadar yanlı bakmıyorum.

Ne kadar objektif olmamın imkansız olduğunu bilsemde, elimden geldiğince objektif bakmaya çalışıyorum.

Konumuza dönersek,

Hangi milletin vekilisin sen ?
Benim polisime nasıl tokat atabiliyorsun ?

Eylem yapıyolarmiş
Niyee ?

Barış istiyorlarmış, e ne yapsınlar o durumda bende olsam bende barış isterim.

Çaresizler

Günden güne kayıp verirken çaresizler.
Dağda itler gibi yaşamaya mahkümken çersizler.
Dışardan onlarca yardım alırken bile çaresizler.

Korkuyorlar

Askerlerimizden, komandolarımızdan, toplarımızdan korkuyorlar.
Biliyorlar ki;
Bizim gazabımız halkları değil teröristleri ürkütür, toplarmız savaş değil barış için patlar.

Kıskanıyorlar

Bağımsızlığmızı,
Rahatlığımızı,
Özgürlüğümüzü,
Devletimizi kıskanıyorlar.

Sonra anlaşalım diyorlar. Analar ağlamasın, kan dökülmesin diyorlar.
Bende onlara tek bir şey söylüyorum.

Devlet asla bir terör örgütüyle anlaşmaz.

Faşist düşünüyosun diyenler olur şimdi.

Faşizmse faşizm. Bin tane pkk leşini. 1 askerimin tırnağına değişmem.
İnsanlık diye bir şey yok çünkü

Onlar İnsan Değil !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder